Odpověď: Niekoľko otázok

X

Historie tématu: Niekoľko otázok

Zobrazit nejstarší 6 příspěvků - (Poslední příspěvek nejdříve)

• Jan Cinert
13 roků 4 měsíců zpět

Ano, já o tom vím. Upozornil jsem tehdy před pár lety P. Šimíka, že v jeho komentáři jsou nějaké rozpory. Asi s tím moc nesouhlasil, protože tím korespondence skončila.

• Július Kováč
13 roků 4 měsíců zpět

Ďakujem za odpovede. Aj keď som len laik, často hľadám na internete zaujímavé materiály. práve som našiel citáciu vašich myšlienok (myslím, že celkom serióznu)na Moravia Magna /.cz
konkrétnu stránku s komentárom P. Šimíka nájdete, keď na hlav. stránke MM.cz kliknete na sekciu "aktuality"

• Jan Cinert
13 roků 4 měsíců zpět

1. Kniha byla na Slovensko distribuovaná pouze v jednom případě. S Jánem Steinhübelem jsem jí vyměnil za jeho knihu Kapitoly z najstarších českých dějín. :-) O jiném způsobu distribuce na Slovensko neuvažuji.

2. Argumentace je v knize více rozvedená, v článku na webu Životopis knížete sv. Václava již jen stručně faktograficky, ale s doplněním některých konkrétních údajů.

3. Kauza Wolfenbüttelské ilustrace je v knize skutečně šířeji rozvedena podle kvalitní digitální fotografie v elektronické podobě, zakoupené v knihovně ve Wolfenbütelu. Ta je však chráněna autorskými právy. V knize je obrazový doprovod černobílý, barevné provedení jen na zadní straně obálky. Samozřejmě by nejsprávnější postup byl, kdyby se nejprve provedlo odborné posouzení provedení malby s použitím všech dostupných analýz. Na takové konkrétní vědecké výzkumy není v ČR v současnosti vhodná společenská situace, takže nezbývá, nežli si udělat o ilustraci posudek pouze podle zmíněné digitální fotografie. Myslím si, že s použitím barevných provedení dostupných na internetu a mého textu v knize, je možné si vytvořit vlastní názor.

• Július Kováč
13 roků 4 měsíců zpět

Chcem sa spýtať:
1. Bola (príp. bude) vaša kniha distrubuovaná aj na Slovensko?